Možnosti reklamačného procesu:
1. Oprava podkladov pre fakturáciu v PDS:
- Reklamácia od dodávateľa
- Oprava podkladov z PDS
- Oprava údajov celkovým stornom zo strany PDS
2. Reklamácie v OKTE:
- Nesprístupnenie správy
- Sprístupnenie nekorektnej správy
Nasleduje popis 1. Oprava podkladov pre fakturáciu:
Oprava podkladov na fakturáciu vychádza ako podnet od dodávateľa (schéma Reklamácia od dodávateľa) alebo vychádza z opravy podkladov samotným prevádzkovateľom distribučnej spoločnosti (schéma Oprava podkladov z PDS). Špeciálnym prípadom opravy je storno podkladov pre fakturáciu - schéma Storno podkladov z PDS. V schéme je farebne oranžovou farbou vyznačené kedy OKTE vstupuje do procesu.
Reklamácia od dodávateľa
Reklamácia od dodávateľa bude naďalej riešená priamo u PDS, správy, ktoré z reklamácie vyplývajú budú preposlané cez OKTE:

Oprava podkladov z PDS

Oprava údajov celkovým stornom zo strany PDS

V OKTE je možné reklamovať nesprístupnenie správy alebo jej nekorektnosť podľa nasledujúcich schém:
Nesprístupnenie správy
V tomto prípade OKTE kontaktuje PDS za účelom preverenia a následne o výsledku informuje dodávateľa, v prípade oprávnenosti požiadavky dodávateľovi správu sprístupní.
Nesprístupnenie správy

Sprístupnenie nekorektnej správy
V prípade, že dodávateľ správu obdrží, ale obsahuje nekorektné údaje, OKTE preverí zhodu údajov v reklamovanej správe s údajmi od PDS. Ak sa tieto údaje nezhodujú, OKTE následne sprístupní dodávateľovi korektnú správu.
Sprístupnenie nekorektnej správy
